Elefántcsonttorony

Gondolatok, érzések, történetek egy sterilszobából

50. Közeleg a Karácsony

2018. december 18. 19:02 - revival34

Egy hét és itt a Karácsony! Rohamléptekben halad az idő...

A napok sűrűek és pörgősek, amit persze egy cseppet sem bánok! Lelkileg jól vagyok, töltekezem innen-onnan... Például egy régen dédelgetett álmomat élem mostanság: gyászcsoportot vezetek, ami rengeteget ad. Hálás vagyok a velük együtt töltött időért, a kialakult bizalomért, a sok-sok szeretetért, ami ebben a kis csoportban működik. Sok-sok apró csoda jut minden napra, ami színessé teszi az amúgy monoton, munkás hétköznapokat.

Ahogy írtam is, lelkileg jól vagyok. Testileg már kevésbé. A kardiológián ismét nem kaptam jó híreket. Az eredményeim sajnos tovább romlottak, így mindenképp át kell gondolni, hogy folytatódjon-e a jelenlegi myeloma ellenes kezelésem, vagy próbáljunk meg átevezni egy másikra. Nagyon úgy tűnik, hogy a mostanit nem (egyre inkább nem) viseli jól a szív-tüdő rendszerem! Szóval lehet, hogy mégiscsak változások lesznek a közeljövőben?!? Konzultálok majd a hematológusommal és meglátjuk merre tovább! Lehet, hogy 2019 új utakat és lehetőségeket nyit meg előttem?

Az elefántcsonttorony találkozóról nem feledkeztem meg. Nagyon sokan (várakozáson felüli számban) jeleztétek nekem, hogy nagyon szívesen jönnétek. Elmondhatatlanul jól esett, köszönöm Nektek! A gond csak az, hogy az ország nagyon-nagyon különböző pontjairól érkeznétek, szóval még ötletelek, hogyan lehetne jól megszervezni a találkozót. 

Nagyon várom a Karácsonyt! Együtt ünnepelni a családdal, szeretetteljes, meghitt együttlétben, látni az ajándékbontást kísérő örömet és mosolyokat... ismét sok-sok töltekezés a lelkemnek! 

Szívem összes szeretetével kívánok mindenkinek áldott, békés Karácsonyt és nagyon boldog új évet!

Jövőre jelentkezem!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elefantcsonttorony-steril.blog.hu/api/trackback/id/tr2814498960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása