Elefántcsonttorony

Gondolatok, érzések, történetek egy sterilszobából

49. Négy éve

2018. október 03. 09:32 - revival34

Négy éve ilyenkor kerestem a választ arra, miért nem vagyok jól? Négy éve ilyenkor orvosról orvosra, kivizsgálásról kivizsgálásra jártam, hogy kiderüljön mi is történik velem. Aztán október 15-én jött a telefon a pontos diagnózissal: Myeloma Multipex. (Ekkor még szó sem volt a Pulmonalis Hypertoniáról, pedig biztos vagyok benne, hogy ő is ott munkálkodott már bennem!!!) Bizony ennek már négy hosszú éve. Néha magam is meglepődöm. Azóta járom a nekem kijelölt utat, töretlen hittel és csakis pozitívan. Sokat tanultam ez idő alatt, sok jó embert ismertem meg. Ha győztesen kerülök ki (márpedig úgy fogok), akkor életem ezen (nem is olyan rövid) epizódját jó szívvel őrzöm majd! Tény, hogy sokat elvesz, de higgyétek el sokat is ad! Komoly tapasztalás ez az út! Talán ez az én Caminom! Őszintén mondom, nincs bennem semmi rossz érzés ezzel kapcsolatban. Elfogadtam és vállaltam ezt a feladatot... és igyekszem a lehető legjobban csinálni! 

Az előző bejegyzésemben említettem, hogy lehet lassan befejeződik a kísérleti kezelésem. Nos, azóta semmi hír ezzel kapcsolatban. Egy aprócska pillanatra felcsillant a remény, hogy megtudhatom végre a nagy titkot (placebo/hatóanyag), de ez úgy tűnik, még várat magára. Szóval bármennyire is szeretnék, most nem tudok friss ropogós hírekkel szolgálni.

Sokan kértétek tőlem, hogy ne csak a betegséggel kapcsolatos dolgokról írjak, hanem magamról, a hétköznapjaimról....mert kíváncsiak vagytok rá és örömmel olvasnátok. Arra gondoltam, ha lenne rá érdeklődés, akkor nagyon szívesen összehoznék egy "elefántcsonttorony" találkozót, ahol kötetlenül beszélgethetnénk (természetesen nem csak a betegségről). Én is nagyon szívesen találkoznék Veletek! 

Szóval akinek lenne kedve személyesen találkozni velem, az kérem jelezze  (akár itt kommentben, akár az elefántcsonttorony facebook oldalán). Ha valóban lenne igény egy ilyen összejövetelre, akkor én maximálisan nyitott vagyok rá! :-)

Szép őszi napokat mindenkinek! Mint tudjátok (hisz nem egyszer említettem) én imádom az őszt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elefantcsonttorony-steril.blog.hu/api/trackback/id/tr2414278529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása