Elefántcsonttorony

Gondolatok, érzések, történetek egy sterilszobából

23. "Képeslap"

2015. június 23. 16:25 - revival34

Kedves Család! Kedves Barátok, Ismerősök és értem aggódók!

Június 11-én újjászülettem.

Lelkileg felemelő, testileg felkavaró élmény volt. Mindenképp meghatározó eseménye életemnek.

Az átültetést követő napok egyre és egyre nehezebbek lettek. Már, amikor azt gondolnád, hogy ennél nem lehet rosszabb... de bizony, hogy lehet!

Mostani „elvonulásom” bebizonyította, hogy nagyobb küzdő és tűrő ember vagyok, mint azt eddig gondoltam. Azzal tisztában voltam, hogy sokat (nagggyon sokat) kibírok, legyen az testi, vagy lelki megpróbáltatás, de most egyértelműen bebizonyosodott, hogy kőkemény harcos vagyok!

Az újjászületés magányos műfaj. Csak te vagy a gondolataiddal és az életért küzdő testeddel, annak minden kínjával és szenvedésével. A lelked mélyén tudod és érzed a szívedben, hogy ott van melletted a családod és a sok érted szorító, aggódó ember és persze egy szuper szakmai team is, akik azért dolgoznak, hogy megkönnyítsék ezt az időszakot. Ez nagyon megnyugtató és szívet melengető érzés, de a harcot, akkor is neked kell megvívnod.

Ma vagyok 12 napos. Már jobban vagyok.

A sejtek szépen megtapadtak és minden nap többen lesznek.

Büszke vagyok magamra! Egy mindent túlélő és leküzdő békés harcos vagyok!

Talán majd az Elefántcsonttornyom nyugalmában írok erről az időszakról.

Most csak egy „képeslapra” futotta tőlem.

Ui.: Hálás vagyok a Családomnak, akiket mindennél jobban szeretek és akik mindennél jobban szeretnek. Mindenkinek köszönöm a rengeteg szeretet energiát, drukkolást, kedvességet. Jó érzés tudni azt, hogy ilyen sokan mellettem álltok.

Sietek haza! Szeretettel ölelek mindenkit!

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elefantcsonttorony-steril.blog.hu/api/trackback/id/tr687567644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása