Elefántcsonttorony

Gondolatok, érzések, történetek egy sterilszobából

24. Elefántcsonttorony

2015. július 03. 15:31 - revival34

Hétfőn (jún. 29.) újjászületésem 18. napján hazaengedtek. (A Transzplant Osztályon összesen 22 napot töltöttem.)

Különleges nap volt. Egyfelől nagyon megható volt búcsúzni az Osztály dolgozóitól, akiknek örökké hálás leszek, hogy a bent töltött napokban a legnagyobb szeretettel és szakértő gondoskodással segítettek át a nehéz napokon. Az ápolók, az orvosom, a csicsergő takarítónők...tényleg mindenki a maximumot hozta.

Másfelől, amikor a nővér kivitte a csomagjaimat, majd kikísért és kinyitotta a nagy üvegajtót én pedig megpillantottam a férjemet és az apukámat, majd hazaérve az ajtóban ott várt engem az én kis csodám és az anyukám....Huhhh, szívet szorongató, szabályok közé szorított ( maszk, kesztyű, tilos a puszi és ölelés az én biztonságom érdekében) különlegesen boldog pillanatok. Ölelés, puszi és mindenféle nagy összeborulás nélkül a lelkeinkkel ölelkezve örültünk egymásnak. Az egyetlen, akivel megszegtük a szabályokat és megöleltük egymást a kisfiam volt. Vele nem tudtam és nem is akartam betartani az engem védő szabályt.

Kicsit együtt voltunk, boldogságban, aztán jött a nehéz elválás. A fiúk búcsúztak. Nagyon-nagyon nehezemre esett. Egy nap amely az egekbe emelt, majd könnyedén ejtett vissza. Így éreztem magam aznap. Mindennél nehezebb volt látni őket lefelé menni a lépcsőn. Kristóf arcát, a távolból dobott puszijait, a férjem mosolygó, de könnyes szemét, apukám aggódó és szerető pillantását...mióta életem része lett a betegség, ez volt a legnehezebb pillanat az egészben. Akkor, ott elengedni őket. Ők mentek (a vidéki házba), mi pedig anyukámmal (aki tökéletes tisztaságot varázsolt a lakásba, mire hazaértem és azóta is mint egy őrangyal, mos, vasal, súrol-sikál, főz...hogy én maximálisan rendben legyek) maradtunk a városi lakásban, ugyanis itt lett kialakítva az én elefántcsonttornyom. Öt napja költöztem be a toronyba. Úgy gondoltam, hogy ebben a toronyban ülve fogom megosztani a történetemet. A terv az volt, hogy itt írom le majd az első sorokat a kezdetekről, majd a folytatásról. Másképp alakult, hisz már mindent elmeséltem, ami eddig történt velem.

A történet azért még folytatódik, lesz miről mesélnem...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elefantcsonttorony-steril.blog.hu/api/trackback/id/tr367592958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása