Elefántcsonttorony

Gondolatok, érzések, történetek egy sterilszobából

1. Először, másodszor, harmadszor...

2015. február 25. 00:06 - revival34

Először is...egyáltalán nem volt tervben, hogy valaha blogot indítok majd. Tényleg. És, ha már blog, akkor biztos nem ilyen témában nyomkodnám a klaviatúrát. Másodszor...egyenlőre fogalmam sincs, hogy kell blogot szerkeszteni. Harmadszor...(ha már úgy hozta az élet, hogy mégis blogot indítok) későbbi időpontra terveztem az indulást. Az első blog bejegyzésemet az én kis elefántcsonttornyomban hívtam volna életre. DE! Nagyon úgy tűnik, hogy eredeti tervemhez képest előbb bele kell fognom. Ezt nem én mondom, ezt mások mondják. Sokan. Egyre többen. Azt mondják, hogy erről már rég írnom kellene. Tény, hogy egy ideje már nyakig benne ülök abban a bizonyos valamiben. Valamiben, amiről úgy tűnik nektek is időről időre beszámolok majd.

 

Szóval először, másodszor, harmadszor...nagyon úgy tűnik, hogy megszületett az első bejegyzés!

Egy bejegyzés, amit nem terveztem, mégis életre kelt.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elefantcsonttorony-steril.blog.hu/api/trackback/id/tr257213523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása