Elefántcsonttorony

Gondolatok, érzések, történetek egy sterilszobából

46. Rövid helyzetjelentés

2017. november 08. 10:44 - revival34

Mesés őszi napokat töltünk a családdal. Rengeteget kirándulunk, élvezzük a színpompás erdőt, az utánozhatatlan természet illatot, a csodás fényeket. Pont így képzeltem ezt az időszakot. Hálás vagyok, hogy ilyen szép az idei ősz. Igazi ajándék!

Túl vagyok nyolc húzós cikluson, sőt a kilencediken is, ami szerencsére már csak heti egy kórházi látogatással kényeztet. Nagyon vártam, hogy lezáruljon a nyolcadik ciklus, mert május óta már igencsak kezdett besokallni a szervezetem a gyakori kezelésektől. Most talán kicsit könnyebb lesz. Az eredményeim szépen alakulnak, remélem a ritkább kezelések mellett is tudom majd tartani ezt a tendenciát. A szívem hogylétéről majd decemberben tudok meg többet, akkor lesz a következő kontrollvizsgálat. 

Ahogy ígértem is, a mai bejelentkezésem nem több, mint egy rövidke helyzetjelentés. Amint lesz mit mesélnem ismét írok majd!

Addig is csodás napokat kívánok! :-)

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elefantcsonttorony-steril.blog.hu/api/trackback/id/tr7813204767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása