Elefántcsonttorony

Gondolatok, érzések, történetek egy sterilszobából

32. Március van :-)

2016. március 23. 12:04 - revival34

Tavaszodik. Imádom. A simogató napsütés, az illatok, a virágok, a madarak, a fények és színek kavalkádja...

MÁRCIUS.

8 éve szívemnek az egyik legkedvesebb hónap. Kristóf ugyanis ezt a tavaszi hónapot választotta arra, hogy megörvendeztessen minket érkezésével. 

Hihetetlen, hogy már március van. Januárban írtam utoljára. Azt vettem észre, hogy egyre ritkábban járok "errefelé" (mármint a blogomon). Ez inkább jót jelent, mint rosszat. Jelen helyzetben azt, hogy nincs semmi említésre méltó az állapotommal kapcsolatban. Csendes lakótársként persze még nagyon is jelen van Mr. Mielóma és Miss Pulmonális Hipertónia, de mostanság egy szavam sem lehet rájuk. Szabálykövető, csendes albérlőkké váltak. Remélem ez a csendes állandóság egyszer csak annyira unalmassá és kényelmetlenné válik számukra, hogy szépen fogják magukat és minden "motyójukkal" együtt örökre "felszívódnak" majd.

Majd...majd....majd...

A "majd" helyett inkább arról, hogy mi is történt mostanában.

Természetesen volt nagy szülinapozás, Balaton parton kószálás, családozás, öröm, boldogság!

Aztán 19-én voltam egy - a MOHA (Magyar Onkohematológiai Betegekért Alapítvány) által szervezett - Nemzetközi Mielóma Információs Napon. Köszönet Kéri Ibolyának és az Alapítványnak a kiváló szervezésért! Remek nap volt, csupa érdekes előadással és hasznos információval. Többek között bepillantást nyerhettem a legújabb, nagyon ígéretes terápiás lehetőségek tárházába. Eddig is tisztában voltam vele, hogy számos kezelési alternatíva van még, ami esélyt adhat nekem a javulásra, gyógyulásra, ám ez a kör az innovatív szerekkel tovább bővül. Az előadók között volt kezelőorvosom, Dr. Mikala Gábor is, akit ünnepélyes keretek között beválasztottak az IMF (International Myeloma Foundation) nemzetközi mielóma munkacsoportjának orvosai közé. Fantasztikusan nagy tudású orvos és nem utolsósorban remek ember. Örülök, hogy Ő a kezelőorvosom.

Szóval minden napra jut valami márciusban is. Gyorsan repülnek a hetek. Épp csak most léptünk át azt a küszöböt, ami télből a tavaszba vezet, most pedig már a Húsvétra készülődünk.

Az Ünnep után (áprilisban) pedig újabb kontrollok várnak rám. Kontrollok, melyek megint árulkodnak egy kicsit arról, hogy is vagyok valójában. Vizsgálatok nélkül, mosolyogva csak annyit mondhatok: Köszönöm, JÓL VAGYOK!

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elefantcsonttorony-steril.blog.hu/api/trackback/id/tr238519506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása