Elefántcsonttorony

Gondolatok, érzések, történetek egy sterilszobából

30. Hosszabb hallgatás után...

2015. december 16. 11:45 - revival34

Pörögnek a napok... Kristóf iskolai dolgai, adventi időszak, készülődés a Karácsonyra. Minden napom aktív, mozgalmas. És ez jó, nagyon élvezem. Szinte már-már elfelejti az ember, hogy bármi problémája is van. Hosszú hetek teltek el úgy, hogy a kórházak közelébe sem kellett mennem. Egészen múlt péntekig, akkor volt ugyanis az esedékes hematológiai kontrollom. Ma délelőtt kellett hívnom a kezelőorvosomat, hogy milyen lett az eredményem. A vonal másik végéről a következő hír érkezett: az előző értékhez képest nem változott a dolog, jelenleg stagnál a betegség. Szomorkodhatnék, hogy nem javult, de én inkább boldog vagyok attól a hírtől, hogy nem romlott. Hisz ettől a kezeléstől nem is várunk csodát, "csupán" annyit (azt, hogy csupán erősen idézőjelesen értem), hogy meg tudjam tartani ezt a szintet és ne romoljon az állapotom. Eddig ez működik, ami nagy dolog, hisz toxikus ártalom nélkül tudjuk mindezt megvalósítani. 

Most adventi hangulatban lubickolok. Ez az év egyik legjobb időszaka. Készülődés, várakozás... majd Karácsony Ünnepén együtt lenni a legnagyobb szeretetben és boldogságban azokkal, akik a legfontosabbak nekünk.

Aztán alig pár nap és jön 2016. Új év, új energiák, új kezdetek, új lehetőségek...

Épp pár nappal ezelőtt mondtam a férjemnek, hogy talán én vagyok a legboldogabb ember a Földön. Mostanában tényleg hatalmas béke és boldogság munkálkodik bennem. Talán az advent, talán más...a lényeg, hogy ez igazán lelket simogató érzés.

És ami kimaradt...

Arról nem írtam még, hogy elkezdték az újraoltásomat. Felmerülhet a kérdés, hogy milyen újraoltás... és miért is kell?!?!? A válasz pedig az, hogy a transzplantációt követően az addig megszerzett védettségek (átélt betegségek, védőoltásokkal megszerzett védelem) szépen törlődnek a rendszerből. Olyan, mintha soha nem kaptam volna oltásokat és nem éltem volna át a típusos betegségeket, mint pl. bárányhimlő és társai. Az immunrendszerem ezen része nagyjából olyan lehet, mint egy újszülött babáé, így most végig kell pörgetnünk újra a kötelező oltási sort és egyéb ajánlott oltásokat. Ez is "csak" egy újabb kis finomság a transzplantációt követő időszak szépségeiből.

 A januári kórházi beosztásom a következőképp néz ki: Január 14-én a Védőoltási Tanácsadóban az oltási sor következő oltásainak beadása, január 22-én hematológiai kontroll, és január 27-én kardiológiai ellenőrzés. Ennyit a januári kórházi programokról...nem szaladok ennyire előre. Most még december van, boldogság van, várakozás van...

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elefantcsonttorony-steril.blog.hu/api/trackback/id/tr988176510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trapline73 2015.12.16. 16:24:12

Szívből kívánok nyugodt,békés ünnepet!!!A következő évhez pedig legalább ennyi optimizmust és sok-sok kitartást!!!

revival34 2016.01.04. 14:23:21

@trapline73: Köszönöm! Én is Boldog Új Évet kívánok Neked!!
süti beállítások módosítása